Pengedar Sah Shaklee di Pasir Gudang, Johor. Mula terjebak dengan Shaklee sejak tahun 2011. Terdapat pelbagai supplement yang ditawarkan, antaranya seperti Set Berpantang Shaklee, Set Mengandung Shaklee, Set Kecantikan Shaklee, Set Awet Muda Shaklee, Set Kesihatan Optimum Shaklee, Set Sendi Shaklee, Set Jantung Sihat Shaklee dan berbagai-bagai lagi mengikut keperluan anda..

Apa jua yang ditawarkan dalam blog ini adalah bersifat peribadi dan tidak terlibat dengan mana-mana pihak syarikat. Harap Maklum.

Sunday, May 29, 2011

Risau perut makin buncit??? Lecithin kan adaaa....

Hari cuti ni byk perkara yg nak disettlekan. Fai xde byk masa untuk mengadap lappy lame2... So, fai copy N3 ni dari blog Cik Pau... Jom kita baca...

semalam dapat email dari rakan lama. sebelum nih dah consume slimming trial pack.

""""""FYI...i lost 3 kgs dgn amik lecithin je selama 2 minggu...kehkehkeh..alhamdulillah...yg bestnya laki aku kata...badan aku nampak lain...aku pun tatau apa yg lainnya...tp bestlah sbb buncit perut aku berkurangan
(hilang tu belumlah lagi...)

so aku nak amik lecithin, b comp dan alfalfa. Nanti aku bg feedback kat ko bila aku full run..."

saya copy testimoni ni dari entry cikpau..dari link ini

Wahhh...Amacam?? Mesti yang kat luar sana teruja kan?? Bab2 lemak kat perut ni paling liat nak dipecahkan. Jadi dlm kes ni Lecithin ni salah satu fungsinya memecahkan lemak... Tapi bukan pecahkan lemak je tau. Byk lagi fungsinya; untuk perkembangan otak...rendahkan kolestrol..kesihatan jantung...rambut yg cantik...untuk kaum tua...Info lebih lanjut tentang Lecithin ada kat SiNi...


2 comments:

iManAzRaf said...

wah2.. boleh kurus gitu.. hehe...
ptut la ko keding fai.. shaklee tuu.. =)

Fai Ayie said...

haha...bkn keding la tpi comel ;)
hanis,lecithin ni bkn untuk slim jer tau.byk lgi benefitnye...belum cuba belum tau. ahaks!! ;)

“Apa saja yang Allah anugerahkan kepada manusia berupa rahmat, maka tiada sesuatupun yang dapat menahannya; dan apa jua yang ditahan oleh Allah maka tidak ada sesuatupun yang dapat melepaskannya sesudah itu. Dan (ingatlah) Dialah sahaja yang Maha Berkuasa, lagi Maha Bijaksana.” (Surah Fathir:2)

Copyright to FAI NARDIR
Designed by UMIESUEstudio 2015