Pengedar Sah Shaklee di Pasir Gudang, Johor. Mula terjebak dengan Shaklee sejak tahun 2011. Terdapat pelbagai supplement yang ditawarkan, antaranya seperti Set Berpantang Shaklee, Set Mengandung Shaklee, Set Kecantikan Shaklee, Set Awet Muda Shaklee, Set Kesihatan Optimum Shaklee, Set Sendi Shaklee, Set Jantung Sihat Shaklee dan berbagai-bagai lagi mengikut keperluan anda..

Apa jua yang ditawarkan dalam blog ini adalah bersifat peribadi dan tidak terlibat dengan mana-mana pihak syarikat. Harap Maklum.

Friday, August 5, 2011

Alhamdulillah... Susu mencurah-curah di bulan puasa ^-^




Sekadar perkongsian ringkas dan mudah2an memberi manfaat kepada semua ibu yang berpuasa.


Perasan tak apa yang beliau lakukan untuk membanyakkan susunya?


"Saya telah tambahkan sesi mengepam"



Apa yang beliau perolehi hasil kesungguhan beliau?

"Di bulan puasa ini saya amalkan ESP + PD + set B. Ya ALLAH! mencurah-curah susu. Menangis saya kerana kesabaran saya membuahkan hasil akhirnya. Alhamdulillah..."


Nak berjaya dalam penyusuan tidak semudah ABC... Perlu kesungguhan, kesabaran dan sifat istiqamah. Maka ibu-ibu yang sedang berusaha, ambillah iktibar dan semangat puan ini. Mudah-mudahan usaha diberkati dan hasil diperolehi seperti yang dihajati. Amin.


credit : anakkuwiraku


Boleh email kepada saya di nnurfairuz[@]gmail.com atau sms kepada saya di 019-7428120 untuk konsultasi percuma.

Salam sayang dari Fai Ayie ^-^

No comments:

“Apa saja yang Allah anugerahkan kepada manusia berupa rahmat, maka tiada sesuatupun yang dapat menahannya; dan apa jua yang ditahan oleh Allah maka tidak ada sesuatupun yang dapat melepaskannya sesudah itu. Dan (ingatlah) Dialah sahaja yang Maha Berkuasa, lagi Maha Bijaksana.” (Surah Fathir:2)

Copyright to FAI NARDIR
Designed by UMIESUEstudio 2015