Pengedar Sah Shaklee di Pasir Gudang, Johor. Mula terjebak dengan Shaklee sejak tahun 2011. Terdapat pelbagai supplement yang ditawarkan, antaranya seperti Set Berpantang Shaklee, Set Mengandung Shaklee, Set Kecantikan Shaklee, Set Awet Muda Shaklee, Set Kesihatan Optimum Shaklee, Set Sendi Shaklee, Set Jantung Sihat Shaklee dan berbagai-bagai lagi mengikut keperluan anda..

Apa jua yang ditawarkan dalam blog ini adalah bersifat peribadi dan tidak terlibat dengan mana-mana pihak syarikat. Harap Maklum.

Wednesday, March 7, 2012

Rahsia kecantikan Mizz Nina terbongkar... "Saya adalah pengguna produk suplemen Shaklee..."

Mungkin ada yang dah tahu tentang ni pada tahun lepas lagi sebab pengakuan Mizz Nina ni dalam majalah Rapi Mei 2011.. Hehe... Buat yg belum tahu tu, hari ni Fai nak share dengan anda apa dia rahsia kecantikan Mizz Nina... Jommm.......



Thanks to Sis Iffa for the lovely pic


"Saya mengambil minuman kesihatan dalam bentuk susu. Ia membantu mencuci sistem dan pencernaan saya. Selain itu saya turut mengambil multivitamin, vitamin C dan zinc untk rambut. Kadang-kadang saya akan mengambil B Complex.. Saya adalah pengguna produk suplemen Shaklee. Akhir sekali yang ingin saya kongsikan, saya juga mengamalkan minuman dari ekstrak buah-buahan beri. Minuman ini melancarkan peredaran darah dan meningkatkan tenaga saya"



Sharing is caring... Sharing is loving... 




Hubungi Fai di 019-7428120| nnurfairuz@gmail.com untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan Fai (",) 






 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. (I'm Shaklee Independent Distributor)

No comments:

“Apa saja yang Allah anugerahkan kepada manusia berupa rahmat, maka tiada sesuatupun yang dapat menahannya; dan apa jua yang ditahan oleh Allah maka tidak ada sesuatupun yang dapat melepaskannya sesudah itu. Dan (ingatlah) Dialah sahaja yang Maha Berkuasa, lagi Maha Bijaksana.” (Surah Fathir:2)

Copyright to FAI NARDIR
Designed by UMIESUEstudio 2015