Pengedar Sah Shaklee di Pasir Gudang, Johor. Mula terjebak dengan Shaklee sejak tahun 2011. Terdapat pelbagai supplement yang ditawarkan, antaranya seperti Set Berpantang Shaklee, Set Mengandung Shaklee, Set Kecantikan Shaklee, Set Awet Muda Shaklee, Set Kesihatan Optimum Shaklee, Set Sendi Shaklee, Set Jantung Sihat Shaklee dan berbagai-bagai lagi mengikut keperluan anda..

Apa jua yang ditawarkan dalam blog ini adalah bersifat peribadi dan tidak terlibat dengan mana-mana pihak syarikat. Harap Maklum.

Wednesday, December 9, 2015

Biar gambar berbicara.. Penat dah nak bagitahu korang semua...

Maaf kalau tajuk tu agak kasar. Fai cuma nak bagitahu, kalau korang ada masalah kulit muka, meh la cuba Shaklee. Jangan teragak-agak... Shaklee BERKESAN kerana KUALITI PRODUKNYA - ia menggunakan 100% BAHAN SEMULAJADI, setiap produknya juga telah menjalani UJIAN KLINIKAL. Shaklee memang dapat membantu merawat kulit muka korang yang bermasalah tu, dapat membantu korang yang mempunyai masalah kulit muka yang teruk...   


Ada yang kulit muka rosak akibat salah guna produk, masalah jerawat bernanah, masalah jeragat yang dah bertahun-tahun tak nak pudar, jerawat halus di dahi. Banyakkk lagi lah... Alhamdulillah, ramaiii dah yang Fai dapat bantu dengan Shaklee untuk pulihkan kembali kulit muka mereka yang bermasalah... Semua tu dengan izin dariNya juga... Tanpa izinNya kita tak boleh nak mengubah apa-apa... Fai cuma membangu dalam berikan konsultasi yang terbaik.


Gambar di bawah ni antara mereka yang sangat berpuas hati dengan kesan Shaklee dalam membantu merawat masalah kulit muka mereka...






Fai sangat berbesar hati untuk bantu korang yang ada masalah kulit muka. Sebab Fai pun dulu pernah alami perkara yang sama. Maluuu nak jumpa dengan orang, rasa rendah diri bila berhadapan dengan orang ramai.. Memang tak besttt sangat perasaan macam tu...


Jangan segan ya contact Fai... InshaaAllah konsultasi terbaik akan diberikan...







Fai Nardir
I'm more than willing to help
Contact No: 019-7428120
Email: nnurfairuz@gmail.com

No comments:

“Apa saja yang Allah anugerahkan kepada manusia berupa rahmat, maka tiada sesuatupun yang dapat menahannya; dan apa jua yang ditahan oleh Allah maka tidak ada sesuatupun yang dapat melepaskannya sesudah itu. Dan (ingatlah) Dialah sahaja yang Maha Berkuasa, lagi Maha Bijaksana.” (Surah Fathir:2)

Copyright to FAI NARDIR
Designed by UMIESUEstudio 2015